2014-12-22

Surprice!

Har i smyg börjat fundera om jag skulle överraska min Larry-boy med en resa till födelsedagspresent...?
Har en längre tid känt att jag inte orkar resa längre, det är ett enda ståhej med att ta sig först ner till H:fors för att sen fortsätta med att flyga nånstans över världen. Man är allt slut när man kommer fram!
Men nu börjar jag känna att jag saknar lite dendär känslan när du är nånstans ute i stora världen. Ni vet, när du har hela världen framför dig och du har inget inplanerat med din resa...Du bara drar iväg dit näsan pekar.

Men frågan är vart skulle vi åka?
Hade ju tänkt oss Kanada till vår honeymoon, men det känns lite långsökt och väl dyrt. Europa är alltid Europa, men kan man slarva med sig sin man till exempelvis Polen bara för att man själv vill dit?
Irland kunde jag återbesöka närsomhelst.
Madeira vet jag att gubben drömt om.
Kunde även tänka mig en ny fotbollsresa..eller hockeyresa....
Hmm, blev svårt dethär.

Tips, någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar