2011-04-12

FÖRBANNADE UNGAR!!!!!!

Jag hatar att bo här. Jag hatar det här stället. Alla gör som de vill och ingen bryr sig i självklara regler som borde följas för att alla ska trivas. Vissa samlar sina sopor i trappuppgången, vissa förvarar sin egendom i trappuppgången, men det som retar mig mest är att att folk parkerar precis som de själv tycker är bäst - dvs VAR SOM HELST! Hur lata är folk att de måste lämna bilen 2 cm från dörren fast de har egen parkeringsplats så att ingen annan kan köra förbi med bilen. Nu när jag kom hem från jobbet kunde jag inte parkera min cykel i cykelstället eftersom våra idioter till grannar är så lata att de lämnat bilen där cyklarna ska stå. AAAARGH! Jag är så förbannad, slängde omkull cykeln och svor en ramsa, hade god lust att sparka in deras bil och knacka på dörren och klå upp dem..

T.ex på julaftonen..då hade någon idiot parkerat sin bil rakt BAKOM vår bil? Hur smart är det? Det hela fiaskot slutade med att vår bil krockade i bilen bakom och dit for då vår julglädje. Tack Gode Gud att man slipper härifrån snart.

Andas in, andas ut...Puh.

1 kommentar:

  1. Finns så myki idiote! Men tur att he int e så läng fön ni får flytt! :) Å i hälje ska int e vara na fitterias fö tå e vi ju 2 som ger stryk om nan fittas ;)

    SvaraRadera