2011-04-10

GOOD MORNIN'

Denhär helgen har varit helt knäpp. Oftast sover jag minst till 12 på helgarna, men nu har jag stigit upp halv 8 både igår och idag. Ganska härligt att vara uppe med tuppen, äta en ordentlig frukost, sticka iväg till gymet eller ut i solskenet.
Men idag lämnade jag och ligga i soffan eftersom jag ska senare och träna med pappa och gubben + att jag är helt sjuk i kroppen efter gårdagens byggande. Tänkte att det var en smart idé att stanna i soffan när jag för en gångs skull får ha TV:n för mig själv... Ack så fel man kan ha. De visar ju inget annat än TV-shop nuförtiden. På varenda kanal. Det bästa vore att inte ha nån TV alls. Onödigt att betala för sånt man inte egentligen ens använder.

Härligt väder ute. Sommaren är på väg till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar