2011-05-06

Måste bara berätta..

..om vårt skitroliga träningspass igår. Nu när vi äntligen fått våra hanskar ( som är skitsnygga by the way ) så har vi fått börja sparra på riktigt. Det är skitkul, fast man är mest i panik och inte kan sluta att skratta av nån anledning.
Jag vet redan datumet på när vi har gulbältesprov men det kommer jag inte att avslöja så behöver jag inte skämmas ifall jag inte klarar det, eftersom ingen vet av det. Hah! :)

Idag struntade vi i hockeyn och for till bygget istället. Okej, vi lade digiboxen att banda in matchen tills vi kom hem, men i alla fall. Vi fick färdigt hela vardagsrumsgolvet, tack och lov. Nu är det inte SÅÅÅÅ mycket grovjobb kvar, hehe.
Det var svårt att undvika matchresultatet på vägen hem. Vi körde med radion av, undvek alla telefonsamtal och dylikt. Men dum som jag är loggade jag in på facebook och där såg jag ju resultatet direkt, så jag såg inte ens nån idé i att kolla matchen längre. Stack iväg på en joggingrunda istället. 10 km, tog 33 minuter. YES!

PS. Hade faktiskt med mig kameran idag och tog bilder, men jag är för lat för att lägga in dom :)

1 kommentar:

  1. Nej nu Nina, IKVÄLL lägger du in bilden hit!! VI VILL JU SE =)

    SvaraRadera