2011-05-08

Morsdag.

Har idag firat min älskade mor på morsdagen. (Världens BÄSTA mamma by the way) Konstaterade nyss att mitt matintag idag verkligen inte varit av hälsosammaste slaget. Började morgonen med honungsmelon och en fullkornssemla. Sen åt jag hallontårta vid mormors. Sen åt jag chokladtårta OCH hallontårta hos mamma. Sen åkte jag iväg på bio och där åt jag popcorn och pepsi, samt lite godis. Så tårtsats nummer 1 kan väl räknas som lunch och tårtsats nummer 2 får räknas som middag. Popcornen blev min kvällsbit. URK. Inte undra på att man mår illa.

Var och se fast and furious 5 på bio. Den var SÅÅÅ bra, att jag kunde tänka mig att se den igen. Och det är ju inget minus heller att både Vin Diesel och The rock fanns i samma film.:) Enda minusen var att jag fick så sjuka knän, eftersom jag är så kort så fötterna knappt nuddar i marken när jag sitter, och andra var att någon stank av fotsvett. Skitbra film!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar