2011-09-29

Ähh...

...blir bara irriterad över att vara på facebook. Folk sätter upp de löjligaste saker på sin status. Skulle ha lust att blockera alla idioter :)

Denhär veckan har jag haft fullt upp med skolarbeten. Jag har varenda kväll suttit med något grupparbete eller eget arbete, och jag har också fått mycket gjort. Vissa arbeten känns heeelt onödiga, som t.ex arbetet jag håller på med nu om arbetarskydd. Varför ta upp sånt som man ändå går igenom på arbetsplatsen. Daaah!
Kan ej heller förstå varför de ska tvinga på oss 3 olika grupparbeten på samma gång, och i varje arbete är man i olika grupp så det blir bara en massa körande hit och dit och jag har alla mina papper i en salig stor röra.

Men man ska inte klaga över val man själv gjort. Rikigt roligt är det ändå trots allt.
Nu ska jag vräka i mig kladdkaka med glass och hallon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar