2011-09-23

Idag...



...har jag tagit mig i kragen och städat riktigt ordentligt här hemma. På nåt vis fick jag nya krafter sen min nya vardagsrumsmatta anlände. :)Eller så gör jag ALLT för att slippa läsa tråkiga latinska termer. Men nu ska jag ta mig i kragen med det också.

Var till sjukhuset på en snabbvisit för att hälsa på Charlie och Johanna idag efter jobbet. Vilken tur att de slapp därifrån redan nu, det finns inget tråkigare än att vara instängd på sjukhus.
Man skulle aldrig tro att Charlie varit så sjuk som han varit när man såg honom idag. Sprallade på som en söt liten trollunge.

Sätter upp en bild för att förgylla denna regniga fredagskväll. Tagen på Johannas bröllop. Love you <3

1 kommentar:

  1. Tack fö besöket, he värmd, även om he bara va en snabbvisit men he e ju tanken som räknas! Muminpappan sku me å tota ikväll, å he e skoj fö han ha int komi in i na "mjukis"fas ännu, he e ju mest ba bile å traktore som gäller ;) Tack fö att du finns vännen! Love you <3

    SvaraRadera