2011-12-15

Kommer du ihåg...



...GRYNET? Grynet var min och min kompis Malins stora idol när vi gjorde vår försenade fjortisdebut. Hur coola var man inte då? Ta ingen skit, liksom :) Haha. Vet inte hur jag kom att tänka på Grynet helt plötsligt, kanske jag saknar henne :)Eller kanske jag saknar min vän Marge.

Idag har vi varit och inhandlat vår julskinka. Det blev en stackare på 6 kilo. Jag sa åt gubben att borde vi inte ta en 11 kilos, vi är ju ändå två som äter, men han tyckte att 6 kilo räcker väl :)Därifrån jag kommer och är uppväxt är skinkan vårt Mecka på julbordet, och det hände sig en gång att min bror, som jobbar på korvfabriken by the way, specialgjorde en skinka på 18 kilo en gång dit hem - och den slank ner på 1 1/2 dag...mest var det jag och min syster Tina som åt, för om jag minns rätt var den andra systern i Thailand den julen. Och skinkan fick knappt rum i ugnen :D

Nåja, nog med struntprat. Jag sitter bara och skriver för att få tiden av mig. Har som mål att gå och lägga mig 22.00 ikväll, så kanske man skulle vara pigg ens en morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar