2012-05-08

3 koff

..och några nervsläpp senare har jag nästan färdigt arbetet i vårdvetenskap/etik, ska bara finskipa lite imorgon. Behövde inte ens böcker, allt som krävs är lite fantasi..HAHA! Allt som behövdes var lite bubblande dryck. Få se sen om det räcker till godkänt, men nu just bryr jag mig INTE. Har också hunnit göra lite grejer med mitt grönsaksland tillsammans med mor, samt haft snabb-besök av malin och timo. Tycker till och med att jag börjar må lite bättre..(knackar i trä). Och idag fick jag remiss till något som jag lovat åt mig själv att aldrig mer genomgå. Sjätte juni klockan 9:10 kan ni alla tänka på mig. Kanske borde jag göra som förra gången, och fira att jag överlevde genom att äta på MCDonalds med Johanna efteråt.

1 kommentar:

  1. KLabbi he!! :) Jag å Laali kombe no te mäccen bakett, eller om Charlie får väli så vare ABC ;) Hoppas nu verkligen att di sku byri hitt na feil på te så du int jämt måst må så rokot!! Krya på dig!! Love you!! <3

    SvaraRadera