2012-05-15

Me, myself and I

Tydligen ska man lära sig allt bakvägen. Men nu har jag i alla fall lärt mig att satsa mera på mig själv, och jag måste säga att jag diggar mitt nya liv. Jag gör vad jag vill när jag vill, och det är hur kul som helst. Det ser ut som en svinstia här inne, men det skiter jag i. HAHAAAA. Idag var jag på combat för första gången på typ 2 månader, och det var så skönt att slå och sparka ur sig allt. Bästa terapin någonsin! Och et bästa är, att jag har inget måste på när jag ska och träna nästa gång. Jag far när jag vill! Annars inget nytt på fronten. Har varit lat med att blogga eftersom jag försöker ha paus från datorn pga min spända nacke och rygg. Har heller inte haft nån lust, och kommer antagligen att vara lite slö med att blogga eftersom jag just nu gör INGENTING SÄRSKILT! Jag har färdigt ALLA skoluppgifter, tjoho. Ska bara köra till vasa en dag så börjar mitt riktiga sommarlov efter det...Jo, och så ska jag få en bettskena som förhoppningsvis ska underlätta mina mun, nack och ansiktssmärtor. Tydligen är jag en tandgnisslare, och en riktig ordentlig en under stressigare perioder. Kan ju sätta in lite tråkiga bilder över helgen som varit I helgen satt jag och tittade på när gubben målade.
Holger fick smaka på grönt, färskt gräs. Nam...!
..och så var jag barnvakt åt denna hund...som skällde 24/7 nonstop och fick mig allvarligt att fundera om jag faktiskt vill ha hundar i framtiden...hmm...
...åtminstone försökte han charma in kameran med sin posé :D
...och nej Hugo, du får inte komma flera gånger till faster Nina. Ja, och så planterade jag dessa...sålänge jag drömmer om min trädgård måste jag nöja mig med annat smått:)
Jaha jaha. Det var det. Minns ni förr, när man kunde sticka ut fast mitt i natten och hitta på något helt galet eller inte hitta på något alls men det var ändå roligt. Oj, vad jag saknar dessa sommarnätter. Hur kul skulle det väl inte vara att få uppleva dem igen? Nåja, Nu ska jag ta lite avslappning. Ha det gott alla. Fröken Johanna Söderlund, I miss YOUUUU! Vi MÅSTE hitta på något...snart..!

3 kommentarer:

  1. ja veeeit ja veeeeit! Saknar de löjligt myki jaagå! He e så typiskt tå he jämt var na anat tå vi har na inplanera :( MEN, skam den som ger sig ;) Nästa viko ska vi banne mig hitt på na! Baare du och jag Alfred <3

    SvaraRadera
  2. Ja Ninni nu sitter jag barnvakt med samma hund. Hoppas natten går bra utan kattpromenader på vår terass. Annars riktigt goda vänner med våra två andra bebisar :))).Kommer kanske och hälsa på hux flux Hej!!

    SvaraRadera
  3. hihii..muistan kyllä vielä tooosi hyvin, että missä me käytiin yhtenä kesänä (2003) yöajelulla ja mitä kappaletta me sit samalla cd:ltä kuunneltiin...meillä oli NIIIIN pelottavaa :DDDDDDDD Voi..mun pitäis tulla pian sua tapaamaan..aina vaan jää aikomukseks :/ koska sun kesäloma alkaa? :)

    SvaraRadera