2013-01-13

Arg!

Alltså jag blir så arg. Om det inte är skolskjutningar som är inne så är det gruppvåldtäkter. Ingen har knappast undgått fallet som hände i Indien för en tid sedan, där en kvinna våldtogs till döds i en buss av fem män. Nu läste jag om ett nytt fall, där sex män i Indien våldtagit en kvinna en hel natt och sen slängt ut henne på gatan..Och sen läste jag även om ett fall i Sverige, där fem män förra natten våldtagit en kvinna i ett gathörn. Det är ju helt sjukt, jag blir så äcklad.
För det första så undrar man ju, hur fem män hittar varandra. Hur fem stycken likasinnade idioter träffas och får till stånd en sådan grej, hur ingen av dessa idioter ens ångrar sig och lägger emot? Hur kommer de ens på att genomföra en gruppvåldtäkt, och hur kan de ens göra det? Världen är ju helt sjuk! Man tycker man har sett sjuka människor, men näe, det finns alltid något värre där ute.
Det borde finnas en Lisbet Salander i varje hörn, som binder fast dessa svin och ger tillbaka med samma mått. Jag vet att dessa män är sjuka, och har antagligen varit med om något liknande i sin barndom, men jag kan ändå inte acceptera och jag blir allt äcklad när jag tänker på den rädsla och smärta kvinnan i fråga känt, och att männen bara får mera kicksar av detta.

Näe, jag skulle ge tillbaka med samma mått. En sopkvast rätt upp i arslet på idioterna så att den fast kommer ut ur munnen på dem. Förlåt mig, men så tycker jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar