2013-01-16

One million dresses...


Eller närmare bestämt två stycken hamnade i min garderob av de jag hade beställt hem..

Denhär ska jag ha ifall någon råkar bjuda mig på fest i sommar :)


Och denhär var väl gullig?
Man känner sig som en ballerina i den :) Prislappen hänger kvar för jag hade först tänkt returnera den eftersom den påminner ganska mycket om den klänning jag hade på Johannas bröllop...Men den är ju ändå en helt annan klänning, så den behåller vi :)

Jag hade även langat hem en tredje, men den var allt för stor...plus att jag såg ut som en slampig geischa i den, så den vill vi inte ha. Nu gäller det bara att få bort alla hemska blåmärken man har tills våren e här.


Såhär ser man ut om man glömt benskydden hemma på kickboxingen. Believe me, de ser ännu värre ut i verkligheten..

Jag har annars fått veta nu var jag gör min nästa praktik. Först är jag fem veckor på hemsjukvården i Pedersöre, precis som jag önskat...Och efter det är jag 4 veckor på avd. 16 på Kiuru. Spännande spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar