2013-01-04

Gomorron!

Sällan man sover till 12 nuförtiden..Men jag kan skylla på att det varit en TUFF natt. Det var plötsligt kokhett här uppe på vinden, annars har vi iskallt. Vrålhungrig var jag, steg upp 03.00 och kokade nudlar åt mig och käkade knäckebröd. Låg och vred mig till nångång efter 5.

HUR ska man orka börja i skolan nu igen? På måndag börjar det. BLÄÄÄ! Borde räkna lite och öva inför läkemedelsräkningen.

Jag har ju annars utvecklat ett knäckebrödsberoende på den senaste tiden. Knäckebröd har jag alltid ätit, när vi gick i gymnasiet bestod ju vår lunch av 12 knäckebröd. Men nu har jag hittat ett godare, ohälsosammare alternativ och jag äter typ ett halvt paket per dag :D Pieni pyöreä sesam. Det godaste som finns - äter det hellre än chips eller godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar