2013-05-09

Regn

Det ska tydligen regna i 4 dagar nu, om man får tro på väderleksrapporterna. Men det gör inget. Med regnet kommer grönskan.
Jag har absolut inget att uppdatera, inget har hänt i mitt liv. Jag har varit förkyld i en vecka nu. Det enda avvikande är att min nya soffa har kommit till TV-rummet , (tog ju endast 9 veckor)


                       Jag har fått hålla i små rävungar


Och jag har fått reda på att jag har två hemuppgifter (sex som handelsvara & hur förebygga familjevåld) samt två tenter ännu innan jag får pusta ut. Det är allt som hänt i mitt liv.

Hur svårt ska det annars kunna vara att få tag på böcker som handlar om prostitution eller människohandel? Jag blir galen, har sökt överallt!! Varför finns det inga uppgifter om saken, när det ändå sker dagligen världen över - även här hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar