2013-07-16

It's here!!

It's finally here. Min klättringssele med respektive tillbehör. Ireland - here we come!!!

ett sånt fint paket väntade på mig på posten idag :)

välkommen till familjen


 
Vad gör jag annars då en regnig dag som denna? Har varit och tränat förstås, och nu sitter jag och plinkar på min gitarr i väntan på att gubben ska komma hem medan mina grisbiffar puttrar i grytan.
 


Jag hade även tänkt infoga lite bilder från föregående vecka men det får bli en annan gång, håller på och uppdaterar min telefon just nu så jag får inga bilder ur den. Njut av regnet medan det varar, imorgon är det sol igen och då hamnar man att vara aktiv :)

Ha det gott!

PS! Monica, jag har inte lärt mig spanish romance ännu heller men det är på G :p

2 kommentarer:

  1. Najs!! He e bara att vänt på Irlandsrejso nu tå! ;) Ps. Va gullu du e på bilden me gitarrn :)

    SvaraRadera
  2. Du måst no lär de ha beta snart..vill så gään hör de spela he :)/Monica

    SvaraRadera