2013-07-25

Stackars mig.

Ja, jag tycker synd om mig själv som måste vara förkyld just nu när det är strålande solsken ute. Minst sagt TYPISKT. Ingen träning alls denna vecka med andra ord.
Har inget annat att göra, så jag tänkte lägga upp lite bilder från föregående vecka som jag inte "hunnit" med tidigare.

Ute på länk med syster H en kväll

Kan någon skänka mig nya joggingskor tack ! :)



Jag var så stolt, ett äppel dök upp på mitt äppelträd...I måndags blåste det iväg :/

Vi fick pippi på bärplockning förra veckan



trötta plockare, mamma och 2 av min brors döttrar

syster H

Mmmm...vitaminer! :)

Förra veckans inköp, en drömfångare.
Är det inte komiskt. fastän man ligger hemma och är sjuk får man ändå spenderat pengar. Skickade iväg sambon igår och hämta hem en gasgrill åt oss, och själv klickade jag hem en ny kamera.
Nu - Back to bed. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar