2013-07-28

It's over.

Tack och lov så är jeppisdagarna ÖVER. Nu är det ett år tills nästa gång. Och jag kommer INTE att vara där då. USch, vilken trängsel. Man hörde inte ens sig själv tänka, och inte nånstans fick man sätta ner sitt trötta arsle. Men i alla fall har jag fått sjunga karaoke, och snacka skit - just like old times :)

I alla fall, så fick jag spendera gårkvällen med denna vackra göteborska. Åh, vad jag saknat henne. Vi ses alltför sällan.

Malin
 



Snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
Skål


Ingen kan ana hur mycket galet jag och Malin gjort i våra yngre dagar. Haha. Jag ska nångång söka fram ganla bilder och göra ett Malin - Nina kollage här på bloggen :D
Annars inget nytt på fronten. Som ni ser är mitt hår lika hemskt ännu :D Nästa vecka denna tid har jag redan varit i Irland en hel dag <3 5="" dagar="" det="" kvar="" loma="" p="" r="" sen="">
 
Malin, PS! Nästa gång du ska på Gyllene tider konsert, köp 2 extra biljetter - vi kommer GARANTERAT!

2 kommentarer:

  1. Oh my... jag ser ju nästan nykter ut. men he va jag ju å. Kul att träffas igen! Jag är så glad för allt dumt vi har gjort, åtminstone nästan allt. Och jag är så glad att vi har sluta göra allt ede dumt. Jag sku aldrig ork na meir!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen, tå man böre va tröjtt rej klocko 12 så sku man alde ork jö allt man jo förr. Du ska ha en riktit bra resa hem saan tå du far <3

    SvaraRadera