2013-09-26

Hej igen.

Tog bort min "snygga" header eftersom jag har en krämpa efter den andra och hela tiden har träningsförbud av något slag. Det är knän och det är tänder, livet blir verkligen inte lättare sen man närmar sig 30-strecket.
Så varför skriva om sånt man inte får göra? Nu får ni istället följa med hur jag bullar upp mig..ja, så känns det nu just. Jag bakar paj efter paj, drömmer om att röra på mig men klarar inte ens av en lugnare promenad. Försökte vara på gymmet i tisdags, men det kändes också så meningslöst när jag inte kan göra det jag VILL göra.Nå, imorgon får jag förhoppningsvis veta mera om mitt öde..
Har i alla fall märkt att det känns skönare för knäna när jag går i högklackat, så vem vet...Kanske jag springer maraton trots allt nästa sommar...i stilettskor. ;)

Igår träffade jag annars min übersköna kompis Johanna över en bit mat efter jobbet. Kram till dig.

Nu ska jag försöka sova, morgondagen kommer snabbare då.

1 kommentar: