2013-09-27

Nästan

Nästan färdigt är det. Idag har jag nämligen ÄNTLIGEN fått något vettigt till stånd och fått ordnat upp i mitt office :) Detta gjorde jag mycket hellre än att skriva på vårt slutarbete (sorry Jenny & Malin :) ) Skriver imorgon istället.


Inte så snyggt som jag planerat...Ni vet, att allt skulle gå i samma färgskala (vitt, svart, rosa). Men ni förstår att i tider som dessa tar man det man har och köper nytt sedan när man jobbar 100 % igen.

Var till läkaren idag. Fick nu remiss till kir.polikliniken, och fick lov att träna (men endast sånt som inte gör ont och som jag klarar av) så nu fortsätter vi som förr tills vi vet mera. Fick också remiss till någon som ska kolla över mina fötter och ben, mina skor, hur jag går, stiger ner med fötterna osv. Knäden var åtminstone helt normala i röntgen, men cystan - den har jag. Blir möjligtvis magnetröntgen eller en koll via titthålsoperation. BLÄ.

Tanden jag drog bort igår gör sig påmind med att absolut inte smärta alls! Jag antar att jag är en av de lyckliga i dessa visdoms-fall. För jag har endast hört historier om nervvärk, uppkastningar, ja till och med förlamningar. Jag har endast lite muskelvärk i käken. Så jag är lycklig att jag mår så bra, nu vågar jag dra ut den andra.

För att citera något roligt jag hörde idag: " Har du dragit ut en tand? Usch vad hemskt. Men den kommer inte tillbaka mera, den har farit till tandhimlen ":)
Ha en bra fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar