2013-09-30

Tjenatjabahallå!



Alltså, vilka I-lands problem man har.. Men just nu är mitt största problem att mitt internet är så LÅNGSAMT, och det är högst upp nu på listan över saker som ska fixas.
Det andra problemet, nämligen att värmen från spisen inte kommer upp upp på övrevåningen, tog vi itu med i lördags...eller rättare sagt Lari och min pappa, jag stod mest och såg snygg ut :)

Det blidde hål i taket
 

Jag tränar igen. Nu med mindre vikter och längre set. Man kan väl inte sluta leva heller?
Jag har också sprungit, men endast på mjukt spån. Det kändes helt okej. Nu ska jag åka till affären och köpa choklad. Ikväll blir det mud-cake :) eftersom jag far till affären GÅENDE, får jag ta två bitar. Hehe. Jag är så LYCKLIG att jag kan ÄTA normalt trots en utdragen visdomstand :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar