2013-10-13

Ingenting.

Försökte komma på någon lämplig rubrik men hittade inte på något alls.
Helgen som varit gick i ett huj, antagligen för att jag var ledig hela helgen. Har inte fått så mycket till stånd. Vi har tränat, varit ut på vår vanliga löprunda som ökade med 2 km, ätit, sovit, slappat och haft det gott.
Blev överraskad av en plötslig storm när vi vaknade, och alla löv hade rasat ner ur träden så nu borde här räfsas. MINSANN!
Söndagmorgon...På med varma kläder, ut på långpromenad....
...suga in hösten och njuta av dess vackra färgspel...

...och här kämpar ett stackars löv och försöker klänga sig fast..." Så länge det finns liv finns det hopp" säger lövet åt mig...och det stämmer ju, för varje vår dyker nya gröna löv upp igen efter en hård kall vinter och påminner oss om att vi inte ska ge upp även om det känns tufft ibland.


Hade besök av Laris mamma, Julia, samt Laris syster med familj idag och fick denna söta lykta..Den är egentligen ROSA, syns inte bara på bild. Älskar rosa!
Nu borde jag läsa till tent, men tror jag ska dyka i en skvallerblaska istället. Trevlig jobb-vecka åt alla. Och för er som inte jobbar, önskar jag också trevlig vecka förstås :)

/ Nina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar