2013-10-09

Too much!

Har så mycket att fundera på att jag vet inte hur allt ska rymmas i min lilla hjärna..Ibland önskar man att man hade någon smart person som bara sa åt en : " såhär ska du göra, så gör du rätt". Just nu känns det som att hur man än vrider och vänder på saken, så blir det fel.

Igår sprang jag in min skor på riktigt, for på en 6 km länk med storabror. Och jag ger skorna helt klart 10 munkar av 10, det är knäna det är fel på. Men det gick när jag sprang på gräset på kanten.
Idag var det först tänkt att vi skulle och klättra, men vi slopade det och sköt fram det till imorgon eftersom jag skulle jobba på slutarbetet ikväll. Nu bestämde vi oss att jobba på slutarbetet imorgon istället, så jag bestämde mig för att köra ett combat och crossfitpass idag istället - men hamnade att slopa det också eftersom jag fick nån släng av matförgiftning eller nåt efter lunchen. Så för att summa upp det hela, nu slipper jag varken på combat, crossfit, eller klättring. Men jag slipper och göra slutarbete imorgon, jee :) Kanske lika bra jag bara vilar och slappar och tar det lugnt.
Har ju fått för mig att lämna bort socker helt och hållet ett tag, mest för att jag är så slö och slapp när jag trycker i mig kakor och godis, och nu är jag inne på tredje dagen som sockerfri. Kanske därför jag mår så SKIT, min kropp skriker efter socker :D

Tror jag ska hälsa på mamma en sväng.

1 kommentar:

  1. Tack för besöket <3 Vi syns i morron :) sov gott !!!!

    SvaraRadera