2014-01-30

Idag...

..har varit en bra dag. Antagligen var den mycket bättre än morgondagen kommer att bli, eftersom jag imorgon ska till tandläkaren (HJÄLP!)..imorgon ska jag också sitta och läsa vetenskapliga artiklar dagen lång för vårt examensarbete. Jag ska också vaka hela natten och göra undan en skoluppgift som jag inte vill ta itu med sen när jag är på praktik.

Idag har jag lunchat med Malin H. Jag har också hunnit med att handla mat, så vi inte behöver äta kylskåpslampan på riktigt. Jag har fått uträttat mitt tredje och sista mini-love test. Jag har hunnit vara på BOXNING. Ja det är sant. Åh vad roligt det var. Ska definitivt åka igen nästa torsdag.



(lånad från google)


Min träning flyter på ganska bra just nu. Har inte velat uppdatera så mycket om den, eftersom man aldrig vet när det blir tvärstopp pga. skolan. Men jag har nu hunnit vara på gym 4ggr/vecka i flera månaders tid, och det är UNDERBART.

Resultat då? Näe, ingenting, eftersom mitt ätande är helt upp och ner just nu. Vissa dagar äter jag frukost när jag borde äta lunch, och då lämnar lunchen automatiskt bort. Vissa dagar skippar jag frukost helt, eftersom jag helt enkelt inte hinner. Ibland vill jag äta blåbärspaj mitt i natten. Jag vet jag vet, det är bara mig själv jag kan skylla på. Men jag är för trött för att orka hålla mig i styr. Jag knappt känner mig själv ibland. Och det värsta är, att jag HELA TIDEN ÄR HUNGRIG! Det måste vara något fel på mig :)

I övrigt har detta också varit en bra vecka. Har hunnit lyxa till vardagen genom att sova på hotell med Jenny. Simmade i Vasa simhall, och kände mig som en inträngd sill. Men duktiga var vi. :)

Har annars många järn i elden, förutom skola och träning...men det får ni läsa om någon annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar