2014-07-21

Galen.

Ja, jag börjar bli smått galen känner jag. Om det inte är det ena som krånglar är det det andra. Och någon där ute tycks inte vilja alls att jag ska träna.
För några veckor sen hade vi pumpen till avloppsbrunnen som krånglade. Jag fick lämna min inplanerade träning åt sidan och stå och skruva i skit. Detta pågick några dagar. Nåja, vi pungade ut med några hundralappar och så var det fixat...tills den pumpen också pajade. Nu har vi en pump som har fungerat i exakt åtta dagar *håller tummarna*
Idag, när jag ÄNTLIGEN skulle bege mig ut på bodycombat börjar det lukta bränt här hemma. Visar sig att vår diskmaskin har pajat. Så jag fick än en gång lämna combaten åt sidan, tömma vattnet ur maskinen, diska allt för hand osv osv.
Tack och lov att jag jobbar 100% igen, annars hade vi gått i konkurs för länge sen...och så blir man fet på kuppen :D


(lånad från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar