2014-07-18

Im back baby!

Ett tag sen sist :) Orkar inte skriva om vad jag donat med under den senaste tiden, ni får bilder i stället.


Jag blev plötsligt sjukskötare, vilket ledde automatiskt till KALAS

Planterat både det ena..

...och det andra

Saker och ting har äntligen börjat gro och växa här på vår gård

annat tjafs

och mycket trädgårdsarbete

Har snickrat ihop några staket till terasserna...

...och pimpat upp vedlidret

Klädde mig i vitt dagen till ära (när jag blev färdig och fick mitt betyg)

Bjöd in gäster.

..och alla hittade genast sin plats

...dessa två testar presenten jag fick

...och jag fick njuta två dagar av mina presenter...

...innan dessa två galningar stack iväg till Grekland för en stund.

på resan kom vi fram till att solsemester är INGET för oss längre.

Denna fina bukett fick mamma av min pappa (kopia av mammas brudbukett)...

...när vi firade att de varit gifta en hel massa år.

Denna söte murvel är jag stolt faster till...

...likaså dessa två guldklimpar

Jag och Hannele passade på att omedvetet matcha varandras outfitar...

...och jag och Jonna kände för att ta en selfie.

På nätterna vandrar jag runt och njuter av allt det vackra omkring mig...

...och drar in den friska luften som landsbygden oftast för med sig

Sommaren är härlig



Det blommar i min perennrabatt

...och dessa två björkar står fortfarande stadigt i jorden och påminner mig om varför vi är var vi är idag

Vi njuter av det vi (jag) odlat...

...och räknar moln på himmelen

En färgrann sommar...

...och mycket tid att njuta.
Så har vi det. Jobbar, njuter, bygger, tränar, lever. Precis som jag vill ha det. (börjar dock vara i behov av en dos Johanna och Malin)

1 kommentar: