2011-05-02

Sorry folks..

..glömde i min iver att ta med kameran idag igen. men nu är badrumstaket färdigt och jag kan med glädje berätta att ALLA tak är klara och vi behöver inte pracka på med en endaste spot-lampa till. Jag kan också säga att vi har även bara ett golv kvar att golvlägga. Det börjar ta sig. Wohoo.

Efter bygget trotsade jag kylan och for ut på en springtur. Det var skitkallt och mina tår var som isklimpar redan sen tidigare, men ändå var det så härligt. Jag tycker om ruskiga kalla väder, bara man har ordentligt med kläder på sig. 27 minuter tog min rutt. Kanske jag kommande söndag hinner mig på 20 km:s rutten. Om jag sprang 15 km på 1 timme och 15 minuter, borde jag teoretiskt sett klara 20 km på 1,5 timme. Återstår att se.

Imorgon får vi ÄNTLIGEN våra boxningshandskar..Har tagit en stund, men nu senast sa vår tränare att de är på posten men att han inte hunnit hämta dom, så imorgon...Jee :) Och jag har även fått tillbaka min pulsmätare. Mycket roligt på gång redan från början av veckan.

Nu lite simpsons och sen sova. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar